Thursday, June 9, 2011

Go Go Power Rangers!!

masa kecik memang banyak childhood memories kan? aku tak terkecuali dah nama bebudak mesti banyak...macam2 la aku buat masa kecik2 korang pon mesti banyak jugak kan? cekongsi2 apa pengalaman masa kecik yg korang ingat sampai skang...

ahaha dulu aku minat power rangers, flashman, jetman, gaban, mask man, kamen rider (satria baja hitam), dash yankurou (ala keter mainan tamiya tu) ahaha memang syiok..

semalam masa dok lepak2 ngan member2 sambil main gitar, tetibe terasa nak tgk video masa kecik2 dulu, start ngan gaban, flasman, jetman, power rangers, ultraman, (siap google lagi)..tgk dok tgk yg opening song tu, tertengok power rangers zaman2 dulu, zaman aku hingus kesat kat baju lagi, mighty morphin power rangers..ingat sekor2 lagi warna merah, biru, hitam, kuning, pink...ahah masa tu power ranger hijau masih lagi bersikap antagonis...sampai la join power rangers jadi putih..macho kan power rangers? dulu masa kecik2 mesti main power rangers ni, kumpul collection lagi, abg aku beli robot power rangers turbo...masa tu excited giler dapat robot..

layan~ ni season power rangers awal sampai la samurai punyer..memang masyukk~~ haha

zaman kanak2 memang best, saper takder childhood memory sumpah kesian giler T.T




so nilah kompilasi power rangers masa aku kecik dulu2...jom jadi power rangers! HAHA

dan jangan lupa usha apa yg aku tgh buat sekarang =))

4 comments:

nor diyanah ahmad said...

saya suka power rangers jugak... dulu ktorg adik bradik akan main jadi power rangers & saya selalu berebut dgn adik perempuan saya nak jadi power rangers pink...hahaha..lawak giler....
lagi satu kisah lawak time tgk citer ultraman kot.. lari masuk dapur bile raksasa kuar..wakakaka... adoi memalukan jek..hahaha=p

naxerul said...

ahaha sama2 la kita yer, tapi biasa la sebab saya ni hero saya nak jadi warna putih, baru la macho tahap gaban hahahaha

Si sepet said...

Saya minat merah ,hitam ...sekarang form 5 pun tgk g
tapi power rangers x de tomica hero jadi lah..ultraman pun minAt
Pendek kata smua cete aksi minat lah

Si sepet said...

Saya minat merah ,hitam ...sekarang form 5 pun tgk g
tapi power rangers x de tomica hero jadi lah..ultraman pun minAt
Pendek kata smua cete aksi minat lah