Wednesday, March 17, 2010

yes i learn from my mistake


yes, aku kena detained dari final MBBS phase II microbiology paper

aku tahu semua tu salah aku sebab attendance aku tak cukup

so kena amek paper may

semua bende berlaku bersebab and aku redha

sebab aku tahu bende ni adalah terbaik untuk aku buat masa sekarang

kalau tak sampai biler pon aku tak belajar..orang yang mengulangi kesalahan sama berulang kali adalah orang yg bodoh

so lepas ni aku akan rajin ke kelas

kalau lepas part ni, aku akan masuk final year part 1 ....

doakan aku ek

p/s: ada cuti 6 minggu lepas final paper ni...so boleh cuti sebulan and ada lagi 2 minggu untuk belajar microbiology..he he he..and yg penting aku ada 5 hari untuk revise the whole pathology yang susah gampang tu....aku nak play safe...insya-allah kalau ada rezeki aku clear 3 paper dulu then pastu akan aku clear paper microbiology

caary mark hari tu pon taklah terok sangat, insya-allah boleh kot~~ kot~!!

aku tak nak jadik cam doctor kat atas tu hahaha


No comments: