Saturday, March 19, 2011

19th March again











yezzzaa~ 19th march datang lagi, ini maksudnya hubungan kami dah 1 tahun, insya-allah akan kekal~ doa2 kan lah kami...=)

setahun dah kami bersama, terasa kejap...huhuhu

hari ni kuar makan element, makanan dia best~

aku nak kongsi hadiah anniversary aku~ hehehe

memang best, dia compose sendiri lagu ni memang best, berulang2 kali aku dengar, lagi ni pasal kisah kami =)

enjoyz~







terpaku.... aku kaku..
kita bertemu.. menjadi satu

oh cinta.. datang menyapa
membawa pergi.. angin mendung...angin mendung.. hoho

terkisah layar hati
seribu mimpi.. kau & aku
oh kasih kan terus hadir..
tak pernah jemu selalu....selalu..hoho

dunia terasa indah..
hapuslah semua gundah
cerita kita bersama
tersemat di hati kita
selamanya...

Category:

No comments: