Saturday, March 26, 2011

hanya di india~

memandangkan aku akan beransur pulang ke malaysia dan meninggalkan negara ini buat sebulan, maka aku nak kongsi satu video yg hanya terjadi di india

zassss~





haha aku hari2 lalui bende ni tapi aku ni berhemah sebab aku pemandu motor yg dilahirkan di malaysia, hahaha tapi kalau kroang datang india boleh la tgk sendiri, bahayakan dorang?

dorang ni memang macam ni semua tak nak beralah, tau nak menang je, dari la perdebatan bodoh sampai la ke jalan raya, konfem kalau dorang bawak camni kat malaysia memang hilang kepala atas jalan...haha..mak aku selalu kata, jalan raya adalah tempat paling bahaya, lagi bahaya dari dok lam hutan sorang2...tu mak aku kata la, tapi memang betol..kat india ni pelik sepelik-peliknya...dorang leh bawak keter wat selamber badak jer masuk lane salah...rileks jer tentang dua kete padahal dorang dah ada lane kiri kanan...tapi dorang ni lagi bodoh dari badak, ngek

kalau kat t junction tu lagi la, mana tau nak kasik signal ngan brek, main masuk jer pastu bile dah nak langgar keter orang leh marah2 kat orang lain, sebab diri sendiri dah bebal sangat, tak nak ngaku kesalahn sendiri pastu mula lah nak maki hamun orang lain...betol ni aku tak tipu...kalau aku tgk ada orang mati kena langgar lagi la aku tepok tangan, hilang rasa kemanusiaan dalam diri aku biler dok kat negara incredible la sangat...

okes dah nak balik esok~ yahoooo!! yabedabedu~

p/s: ak nak tgk orang india ni culture shock biler datang msia nanti, dulu dok agung2 negara dorang ingat hebat, jejak sikit msia tgk, baru tahu langit tu tinggi ke rendah...ada beran?

No comments: